Skip links

Обслужване на хидравлична система

Обслужване на хидравлична система

-Обслужва ли се хидравличната система на автомобила?

-Да!

Както всеки един флуид (течност) е с определена годност, така и този на Вашата хидравлична система трябва да бъде подменян на определен интервал от време или километри.
Ние препоръчваме той да бъде две години или 50 000 километра.
Какво съдържа една хидравлична кормилна система?
Тя е съставена от следните компоненти:
-разширителен съд (казанче)
-захранващ маркуч (смукателен за ниско налягане)
-хидравлична помпа (механична или електро-хидравлична)
-хидравличен маркуч за високо налягане (при леките автомобили от 90 бара до 250 бара)
-хидравлична кормилна рейка
-връщащ маркуч (ниско налягане). Този маркуч връща хидравличното маслото обратно в разширителния съд (казанчето).
-охладител (спираловидна метална тръба или малък маслен радиатор в предната част на бронята)
-при някои системи се среща и филтриращ елемент (маслен филтър)
-стандартна хидравлична система при лек автомобил е с обем от 1 литър
Любопитно!
През годините, се доработват и подобряват доста от компонентите в хидравличната кормилната система.
При някои автомобили след 2000 година заместван ремъчната хидравлична помпа с електро-хидравлична помпа. С тази помпа разтоварват, олекотяват работата на двигателят. За съжаление този тип помпи е по-скъп за възстановяване и с по-къс живот на експлоатация.
Към някои кормилни системи се добавят хидравлични стабилизиращи щанги (DynamicDrive). Така автомобила получава още по-голяма стабилност на пътя.
В последните 10 години, голяма част от автомобилните производители заменят хидравличните системи с изцяло електрически рейки. Механика управлявана от електроника.

ВАЖНО!
Хидравличната система не е снабдена с пробка през която да бъде източено старото масло.
Изисква се, специална процедура с специализирани инструменти.
Препоръчваме да бъде извършена в сервизни условия от обучен механик.

Този уебсайт използва бисквитки, за да подобри вашето уеб изживяване.
Обади се
Локация